dijous, 19 de setembre del 2013

Els Jocs De La Fam

Hola, en aquesta entrada recomanaré la pel.licula de els jocs de la fam ja què de qui poc s'estrenarà la segona als cines


Sinopsis: Cada any, a les ruïnes del que en el seu dia va ser Amèrica del Nord, el Capitoli de la nació de Panem obliga cadascun dels seus dotze districtes a enviar un noi o noia adolescent a competir en els Jocs de la Fam. Els Jocs de la Fam, un recargolat càstig per un aixecament que va tenir lloc en el passat i una tàctica d'intimidació governamental continuada, són un esdeveniment retransmès per televisió a tot el país en què els "Tributs" han de lluitar entre si fins que només quedi un supervivent. 
Katniss Everdeen, de setze anys d'edat, es presenta com a voluntària en lloc de la seva germana per participar en els jocs, i es veu obligada a confiar en el seu agusat instint, així com en els consells d'un antic vencedor borratxo, Haymitch Abernathy, quan acaba enfrontada a altres tributs que han estat objecte d'un entrenament intensiu i que s'han estat preparant per a aquests Jocs durant tota la seva vida. Si vol tornar a casa en el Districte 12, Katniss haurà de prendre decisions impossibles a la sorra en què haurà de contraposar la supervivència a la humanitat, i la vida a l'amor.



Opinió personal:Jo el primer cop què la vaig veure em vaig fer un fart de plorar ja què es una pel.licula amb molts moments intensos.A mi em va encantar i espero amb moltes ganes poder anar al cine a veure la segona!!!!!!! Aquí deixo una foto de la primera i una de la segona

    

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada